sobota, 6 grudnia 2014

Idealne zdjęcie - Photoshop

Każda z nas zapewne kocha mieć zaskakujące zdjęcia na facebooku, asku, instagramie itp., dlatego napisałam ten post. Podam wam kilka przydatnych "fotoszopów", których nie trzeba pobierać. Pokaże też jak można przykładowo przerobić to zdjęcie w każdym z programów.

Zdjęcie bez efektu

Pierwszym z nich jest picmonkey.com. Według mnie ta stronka jest najlepsza z tych co wymienię. Posiada wiele funkcji m.in. można zamaskować, domalować szczegóły na naszej twarzy. Poprawić kolor usta, brwi itp. Ma dużo efektów, które można zwiększać i zmniejszać. Niestety,aby uzyskać pełny dostęp do tej strony należy mieć konto premium. Posiada również ogromny wybór czcionek. Można na niej przerabiać zdjęcia i robić collage. Moja ogólna ocena: 9/10.


picmonkey.com




Drugim przykładowym Photoshopem jest Pixlr.com Bardzo go polecam. Możemy przerabiać zdjęcia gotowe, zrobione przez kamerkę lub collage. Ma również ogromną barwę efektów, czcionek, ramek itp. Można dobierać odpowiednią ilość światła, nasycenia barw itd. Nie posiada niestety funkcji udoskonalonych (malowanie ust, powiek, wybielanie zębów).
 Moja ogólna ocena: 8/10  
   


pixlr.com




Ostatni z nich to nieco mniej funkcyjny program pizap.com Jest on jednym z pierwszych photoshopów,które poznałam, dlatego mam do niego sentyment. Posiada wiele efektów. Ma opcje rozjaśniania, przyciemniania itd. Posiada natomiast bardzo pomysłowe rodzaje czcionek oraz ramek. Najlepszą funkcją w tym programie jest wycinanie elementów ze zdjęcia, które możemy przenieść na inne tło. Na zdjęciu umieściłam mój but :)
 Moja ogólna ocena: 7,5/10

Wycięty element na innym tle

pizap.com



Nie mogę pominąć programów na telefony. Bardzo popularnym w ostatnim czasie stała się Retrica. Osobiście nie posiadam go na komórce, ale słyszałam ,że ma dobre opinie.

Myślę,że skorzystacie z tych programów, które serdecznie polecam! Czekam na komentarze :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz