sobota, 29 listopada 2014

Perfekcyjnie zadbaj o swoje włosy!

W tym poście chciałabym Wam wszystko opowiedzieć o prawidłowej pielęgnacji włosów. Jeśli masz zniszczone włosy to ten post jest dla Ciebie :)


Na początek mycie włosów. Pamiętajcie, że włosy należy myć co 2-3 dni, ponieważ potrzebują witamin, które zawiera szampon bądź odżywka. Każda z was powinna wybierać szampon stworzony dla waszych potrzeb. Po spłukaniu, powinniśmy nanieść odżywkę. Ja osobiście od niedawna stosuje Nivea Long Repair. Jak na razie jestem bardzo zadowolona, włosy się nie plączą i łatwo się rozczesują. Zakupiłam ją w pobliskiej drogerii za ok. 7-8 zł. 
Odżywka
Jeśli już skończymy myć-rozczesujemy je. Najlepiej grzebieniem, bo unikniemy plątania się włosów.  Lekko wilgotne włosy popsikajcie sprayem,który chroni je  przed wysuszeniem przy użyciu lokówki lub prostownicy.
Spray
 Dostaniecie go w sklepie fryzjerskim albo zapytajcie fryzjera.  Kiedy włosy będą suche nanieście na nie olejek arganowy, który wzmacnia i nadaje połysk włosom.(Jeśli nałożycie go na całkowicie suche włosy, zapewni wam to "końcówki pod kontrolą" poradziła mi to moja przyjaciółka i miała rację). Jedną kropelkę zdecydowanie wystarczy. Pamiętajcie, żeby nie przesadzić i nie przetłuścić! Zakupicie go również w drogerii bądź w markecie. Kosztuje ok 7-10 zł.

Olejek arganowy
Pamiętajcie,że lepiej
nie narażać naszych włosów na suszenie, bo 
przez to robi się z nich "siano". Rozsądniej 
będzie umyć włosy 2-3 godz. przed spaniem, dzięki temu wyschną naturalnie. 
Przejdźmy teraz do prostowania włosów, co zazwyczaj jest codziennością wśród nastolatek np. dla mnie :D Pamiętajcie, że prostownica spala i niszczy strukturę naszego włosa, dlatego należy je często nawilżać odżywkami. Prostując włosy, posługujmy się również grzebieniem.Rozczesujmy włosy grzebieniem, choć wiem, że właściciel grubych i gęstych włosów ma z tym problemy, dlatego mogę wam polecić szczotkę, która mnie zachwyca. 
Nie czujecie, że  włosy są ciągnięte, a widać efekty. Nadaje się idealnie 
Tangle Teezer
do włosów grubych. Kupicie ją w sklepie fryzjerskim za ok 20-40 zł. Jest ona firmy TERMIX. Druga szczotka do polecenia to coraz popularniejsza Tangle Teezer. Nadaje się dla włosów lekkich i nie plączących się. Zakupicie ją również we fryzjerskim za ok 20-30 zł. Sprawia, że włosy się nie puszą. Pamiętajcie, że włosy rosną ok. 1-2 cm miesięcznie, czyli 12-24 cm rocznie. Osobiście mi urosły 17 cm przez 10 miesięcy!Jestem bardzo dumna z tego powodu :) Aby przyśpieszyć 
rośnięcie włosów dostarczajcie 
im witamin i podcinajcie zniszczone końcówki. 
Tak tylko dopowiem, 
gdy nosisz rozpuszczone włosy to również 
wpływa na ich rośniecie, 
bo dostarczacie im tlenu na całej ich objętości.

To już wszystko mam nadzieję, że Wam się to przyda. Dodawajcie swoje opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz